![]() | Prof. Dr. Bieg, Sonja Professorin; Forschungszentrum für fachbezogene Lehr- und Lernprozesse (eh. Forschungszentrum für Sekundarbildung) Fakultät 1 - Pädagogische Psychologie ![]() Kirchpatz 2, 88250 Weingarten ![]() OrcID: 0000-0002-8333-8140 Forschungsschwerpunkte: Motivation bei Lernenden Emotionales Erleben bei Lernenden Humor im Unterricht Unterrichtsqualität ![]() |
The need to differentiate introjected regulationThe need to differentiate introjected regulation | "Bieg, S., Thomas, A. & Müller, F. H. (2022). The need to differentiate introjected regulation, Dresden. | Vortrag Details |
Teachers’ enthusiasm and humor and its’ lagged relationships with students’ enjoyment and boredom - A latent trait-state-approachBieg, S., Dresel, M., Goetz, T. & Nett, U. (2022). Teachers’ enthusiasm and humor and its’ lagged relationships with students’ enjoyment and boredom - A latent trait-state-approach, Learning and Instruction . | Artikel Details |