Kontaktinformationen in den einzelnen Projekten zeigen lediglich den zum Zeitpunkt der Erfassung gültigen Stand. Für weitere Informationen sprechen Sie bitte mit dem Administrator der Forschungsdatenbank.
2006 [Beitrag in Sammelband]
Müller, W., Nocke, T. & Schumann, H. (2006). Enhancing the visualization process with principal component analysis to support the exploration of trends, APVIS (S.121-130). Tokyo: k.A.
[Beitrag in Sammelband]
Müller, W., Bescherer, C., Kortenkamp, U. & Spannagel, C. (2006). Proceedings of the IFIP WG 3.1, 3.3, and 3.5 Joint Conference Imagining the future for ICT and Education, Intelligent Computer-aided Assessment in Math Classrooms: State-of-the-Art and Perspectives. Alesund: k.A.
[Beitrag in Sammelband]
Müller, W., Spierling, U. & Weiß, S. A. (2006). Towards Accessible Authoring Tools for Interactive Storytelling, TIDSE (S.169-180). Darmstadt: k.A.
[Beitrag in Sammelband]
Müller, W. & Mandl, H. (2006). Training soft skills with software. Fostering reflection in the training of speech-receptive action, In: D. Frey, H. Mandl & L. v. Rosenstiel (Hrsg.), Knowledge and Action (S.53-86). New York: Springer.
[Artikel in wiss. Zeitschrift]
Müller, W. & Spierling, U. (2006). Towards Accessible Authoring Tools for Interactive Storytelling, 3rd International Conference on Technologies for Interactive Digital Storytelling and Entertainment (TIDSE 2006), 1.