Informationen & Suchen

 
Suche in Publikationen


  in:         
Vorträge
Schönenborn, B., Henninger, M., Klingenhäger, S. & Sindermann, P. (2022). Online Social Capital of Students - How to cultivate Social Capital in times of COVID-19, Minneapolis.

Stark, A., Henninger, M., Klingenhäger, S. & Sindermann, P. (2022). Cybercrime at Work: A Matter of Subjective Risk Awareness, Minneapolis.

Huhmann, T. & Komm, E. (2022). Critical thinking in early arithmetics: Reflection on task solutions within reciprocally designed learning environments, Danzig.

Huhmann, T. & Komm, E. (2021). Encouraging discovery in substantial learning environments: Designing play and docu rooms, Online.

Knör, E. (2022). Sprachliche Vielfalt in Familienzentren, Köln .

Bieg, S., Thomas, A. & Müller, F. H. (2022). The need to differentiate introjected regulation. , Quebec, Kanada.

Bieg, S. & Nett, U. (2021). Student-perceived teachers’ enthusiasm and humor and their lagged relationships with students’ enjoyment and boredom., Leuven Belgien.

Bieg, S., Carmignola, M., Martinek, D., Müller, F. H., Thomas, A., Eckes, A., Großmann, N., Dittrich, A. K. & Wilde, M. (2021). Was trägt inmitten von strengen Einschränkungen während des Studiums zum Wohlbefinden Studierender bei? , GEBF online.

Komm, E. & Müller, C. (2019). Glück gehabt?! - Analysieren von Gewinnchancen als Lerngelegenheit in der Grundschule , Macht Mathe! .

Huhmann, T. & Müller, C. (2020). Zur Synchronität und Vernetzung von Darstellungsebenen für den Darstellungstransfer, GDM.