Professional Teacher Education through University Schools
Entwicklungsvorhaben • Forschungszentrum für Bildungsinnovation und Professionalisierung • Fakultät 1 • Erziehungswissenschaft
Projektdauer:
01.09.15 bis 01.08.17
Kurzinhalt:
PROTEUS, Professional Teacher Education through University school, is a project based on a partnership with seven teacher education institutions/universities and two university schools in Denmark, Germany, Norway, Russia, Scotland and Sweden.
The project investigates different forms of university/school collaborations and produces knowledge
Es werden nur Finanzierungsträger ohne Geheimhaltungsvereinbarung angezeigtKeine Finanzierungsdaten vorhanden
Verweis auf Webseiten:
Keine
Angehängte Dateien:
keine
Beiträge in Sammelbänden
Universitetsskoler som spatiotemporale ordninger – indblik i en kvalitativ tekstanalyse af universitetsskolekoncepter
Janssen, M. (2019). Universitetsskoler som spatiotemporale ordninger – indblik i en kvalitativ tekstanalyse af universitetsskolekoncepter , Universitetsskolen mellem forskning, uddannelse og skoleudvikling (S.37-50). Frederikshavn: Dafalo.